>
ساعت کاری
8:00 الی 17:00
تلفن تماس
26 - 2188877610 98+
آدرس
بلوار آفریقا ، قبادیان شرقی پ 1

اخبار و رخدادهای امین

خسارت واگذاری های لویدز در سال 2019، همان طور که ویروس کرونا در محاسبات قدرت پرداخت نشان می دهد

بازار بیمه و بیمه اتکایی لویدز لندن برای سومین سال متوالی به ضرر و زیان ناشی از عملیات بیمه گری دچار شد و نسبت ترکیبی برابر با 102.1٪  را برای سال 2019 گزارش داد، این در حالی است که خسارت هایی را که در طول سال پرداخت کرده از سال قبل بیشتر بوده است.

لویدز در سالهای اخیر با عملکرد بیمه گری خود در کشمکش بوده است زیرا خسارت بزرگ ناشی از حوادث فاجعه آمیز و ادامه اصطکاک در بازار سبب شده است که بازار بازپرداخت عملیات بیمه گری را کاهش دهد.

تغییرات گسترده ای در عملکرد بازار وجود دارد اما عملکرد لویدز بر اساس سطح بازار، از جنبه عملیات بیمه گری همچنان به کشمکش ادامه می دهد.

 نتیجه عملکرد سال 2019 لویدز، که 26 مارس اعلام شد، نشان داد که میزان قابل توجهی از آن توسط پرتفوی سرمایه گذاری تامین گردید، که این میزان بیش از 4.8٪ بازگشت از عمل سرمایه گذاری (از 0.7٪ در سال 2018) را نشان می دهد.
این به بازار کمک کرد سود 2.5 میلیارد پوندی قبل از کسر مالیات را برای سال بیمه گری 2019 گزارش کند، بسیار بهتر از ضرر 1 میلیارد پوندی که برای سال 2018 گزارش کرده است.

این منجر به بازگشت 8.8٪ سرمایه تولیدی لویدز برای سال 2019 شد، که این میزان 3.7٪ در سال 2018 بوده است.

اما، بازار لویدز یک بازار سرمایه گذاری نیست، یک بازار  بیمه و بیمه اتکایی است و برای سومین سال است که این بخش از کسب و کار آن، با نسبت ترکیبی 102.1٪ فاقد سود بوده است.
البته، سه سال مورد نظر خسارات ناشی از حوادث فاجعه آمیز قابل توجهی را داشته است و بازار لویدز نشان می دهد که چقدر در معرض خطر وقوع حوادث فاجعه آمیز جهانی قرار دارد، با وجود پوشش گسترده تخصصی  بیمه و بیمه اتکایی آن.
برای سال 2019، گزارش های لویدز حاکی از 23 میلیارد پوند خسارات ناخالص است، که از 19.7 میلیارد پوند در سال 2018 افزایش یافته است.
در اعلامیه نتایج آمده است: "افزایش پایدار نرخ و بهبود نظم و انضباط در امر بیمه گری" به بازار کمک می کند، اما هنوز شواهد روشن در این زمینه وجود ندارد.

اکنون، با وجود ویروس همه گیر  COVID-19 که  بازار بیمه و بیمه اتکایی را تهدید می کند، لویدز مانند سایرین در معرض خطر است.

علاوه بر این، بازار لویدز در حال سازگاری با دور کاری است و بازار تجارت حضوری آن بسته است و در نتیجه روش های مختلفی برای واگذاری ریسک در بازار مورد نیاز خواهد بود.
در حالی که لویدز و بازار لندن با استفاده از فناوری  موفق به واگذاری ریسک شده اند، مسئله ای که همچنان باقی است این است که بخش اعظم این فعالیت، پس از واگذاری به صورت کارهای اداری از قبیل ابزار بایگانی به جای تطبیق لحظه ای ریسک سرمایه می باشد.

در نتیجه، جالب خواهد بود که ببینیم بازار لویدز چگونه خود را با شرایط تطبیق می دهد و تا چه اندازه می تواند در عملیات دور کاری مؤثر باشد.

این ویروس همه گیر به روش دیگری در لویدز مشهود است زیرا بازار نشان داده که چگونه بحرانی جهانی بر میزان توانگری تأثیر گذاشته است.

در پایان سال 2018،  توانگری و نرخ پوشش به 248٪ رسیده بود. در پایان سال 2019 این نرخ به 238٪ کاهش یافته بود.

اما در سال 2020 این رقم تا 19 مارس به 205٪ کاهش یافته بود، و این نشان دهنده تأثیر واضح شیوع ویروس COVID-19 بر این معیار کلیدی توانگری برای بازار لویدز است.

لویدز توضیح داد: "اگرچه در هفته های اخیر آشفتگی زیادی در بازارهای مالی وجود داشته است، با این حال در 19 مارس نرخ توانگری لویدز 205٪ بود."

این اولین نشانه از برخورد توانگری  خاص به بازار بیمه و بیمه اتکایی به دلیل عدم ثبات بازار مالی است. باید ببنیم که چگونه این موارد روی پرتفوهای سرمایه گذاری در شرکتهای بزرگ بیمه و بیمه اتکایی و لویدز تأثیر می گذارد، و این بستگی به چگونگی بازگشت بازار پس از کنترل یک بیماری همه گیر در بازار دارد.

دلگرم کننده است که برای کل منابع خالص بازار لویدز با 8.6٪ افزایش به 30.6 میلیارد پوند در پایان سال 2019 رسیده است.

این رقم اکنون کاهش یافته است، زیرا احتمالاً ارزش انباشته سرمایه گذاری را نیز شامل می شود. اما این یک پایگاه صحیح از سرمایه برای این بازار اصلی ریسک است.

کلید آینده لویدز در چگونگی تطبیق آن با عملیات دورکاری نهفته است و اینکه آیا این امر می تواند کسب و کار را مانند روال معمول در طی چرخه های تمدید حفظ کند؟

البته، این موضوع همچنین به بازار لویدز فرصتی برای ارزیابی اهمیت یک پایگاه گران قیمت و یک زمینه تجارت فیزیکی را می دهد. اگر تجارت به رویه معمول ادامه دهد، با وجود بسته بودن بازار  به صورت حضوری، باید این سؤال را برای شما ایجاد کند که آیا نوعی مجازی سازی مدل لویدز می تواند به موقع برای بازار سودآوری داشته باشد.

ابتکار عمل در لویدز در جریان است، اگرچه در حال حاضر نسبت به اولویت های دیگر در رده ی پایین تر قرار دارد، اما ظاهراً با تمرکز بر دیجیتالی کردن واگذاری ریسک ادامه می یابد.

اگر این عملیات از راه دور موفقیت آمیز باشد، می تواند مجازی سازی بازار لویدز را تسریع کند، زیرا در صورت طولانی شدن بحران همه گیر، بازگشت به وضع قدیمی دشوار است.

جان نیل، مدیرعامل لویدز ، اظهار داشت: "در حالی که ما از بازگشت لویدز به سودآوری در سال 2019 خوشحالیم و ادامه پیشرفت در اولویت های خود را اعلام می کنیم، تمرکز اصلی ما در حال حاضر روی حمایت از مشتریان و شرکای تجاری در زمان احتیاج آنها است. من به توانایی لویدز در مواجهه با چالش های قبل از آن اطمینان دارم و با این کار توانایی بی نظیر بازار در حمایت از مردم، مشاغل و کشورها در سراسر جهان را در پاسخ به تأثیرات گسترده ویروسی همه گیر نشان می دهیم.

"از آنجا که ما در این مدت بر حمایت از شرکای تجاری و مشتریان خود تمرکز داریم، همچنین سرعت بخشیدن به پیشرفت در آرمان ما برای ایجاد پیشرفته ترین بازار بیمه در آینده ی لویدز همچنان مهم بوده است. ما تمرکزمان را بر سال 2020 تشدید کرده ایم، اولویت بندی ابتکاراتی که  حدود 80٪ مشاغل لویدز را که به صورت دیجیتالی پشتیبانی میشوند را تضمین می کنیم، به همراه پیشرفت در پردازش سریع خسارت ها و ایجاد زیرساخت های داده های بنیادی و فناوری برای پشتیبانی از اکوسیستم آینده لویدز. "

بروس کارنگی براون، رئیس هیئت مدیره ی لویدز، نیز اظهار داشت: "آغاز سال 2020 بسیار دشوار بود زیرا ویروس COVID-19 به سرعت در سرتاسر جهان گسترش یافت و پیامدهای مخربی برای خانواده ها، جوامع و اقتصاد جهانی به دنبال داشت. اکنون بیش از هر زمان دیگری، مشتریان ما به ما احتیاج دارند تا در این ایام دشوار، از آنها حمایت کنیم.
در لویدز، ما اساس این کار را می گذاریم تا بتوانیم آن را به صورت موثرتری عمل کنیم. ما با تمرکز بر مدیریت عملکرد، نوسازی بازار و ایجاد فرهنگ بازاری که بهترین و درخشانترین استعداد را به خود جلب می کند، بازار را محکم تر، موفق تر و بهتر می کنیم تا بتوانیم نیازهای مشتریان را برآورده سازیم. "

 

 

مترجم: شرمین قدیمی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گسترش اقدامات قانونی در برابر وقفه در کار به وجود آمده بر اثر شیوع ویروس COVID-19

 

ایالت های ماساچوست و اوهایو آمریکا در تلاش برای اقدامی قانونی به منظور حذف استثنائات مربوط به ویروس COVID-19 در پوشش بیمه نامه های جاری وقفه در کار  به وجود آمده در بیمه نامه ها، به نیوجرسی پیوستند.

قانون در نظر دارد پشتیبانی مالی بیشتری را برای کسب و کارهای کوچکی فراهم نمایدکه تحت تاثیر شیوع ویروس COVID-19  قرار گرفته اند، که اکنون تقریبا به 70000 مورد در ایالت متحده رسیده است.

طبق اعلام شرکت حقوقی Goldberg Segalla، مجمع عمومی نیوجرسی ممکن است تصمیم بگیرد که سریعا به نسخه به روز شده ی لایحه ی وقفه در کار توسط ویروس کرونا خود رای دهد.

تحیلیل گران در Credit Suisse توضیح دادند که این لایحه به روزرسانی شده به کلیه بیمه نامه های اموالی نیاز دارد که به طور قانونی شامل پوشش های بلا استفاده شدن اموال، مشاغل و وقفه در کار می باشند و به گونه ای تفسیر شوند که پوشش وقفه در کار ناشی از COVID-19 را نیز شامل گردند.

براساس این لایحه، بیمه گران با پرداخت خسارات ویروس COVID-19 ، طبق قانون جدید، واجد شرایط هستند که برای بازپرداخت/ جبران به کمیساریای بانکی و بیمه ایالت نیوجرسی مراجعه کنند.

این هزینه ها پس از آن، در بین شرکتهای بیمه در نیوجرسی به شکل قبض مشخص سالانه درآمده که بیمه گران سالانه برای تامین بودجه بخش ایالتی می پردازند، منتقل و تقسیم می شود.

این قانون عطف بماسبق شده و از 9 مارس 2020 به مرحله اجرا در میاید و برای مشاغل بیمه شده ای که کمتر از 100 کارمند و بیش از 25 ساعت در هفته کار می کنند، اعمال می شود.

همچنین در ایالت اوهایو نیز به طور مشابه عمل شده، Credit Suisse اشاره می کند که شرایط شبیه نیوجرسی است، بیمه گران با پرداخت خسارات ویروس کرونا، طبق قانون جدید، واجد شرایط هستند که برای بازپرداخت/ جبران به کمیساریای بانکی و بیمه ایالت اوهایو مراجعه کنند و این هزینه ها پس از آن، در بین شرکتهای بیمه در اوهایو به شکل قبض مشخص سالانه درآمده که بیمه گران سالانه برای تامین بودجه بخش ایالتی می پردازند، منتقل و تقسیم می شود.

وطبق گفته موسسه حقوقی White and Williams در ماساچوست نیز لایحه ای مشابه افزوده شده که حتی فراتر از آن می باشد و شرکت هایی که کمتر از 150 کارمند دارند را شامل می شود.

شهردار نیویورک بیل دبلاسیو (Bill Deblasio) و شهردار نیواورلئان لاتویا سنترل (Latoya Centrell)، اظهار داشتند که این ویروس باعث خسارت به اموال شده است که باعث می شود تا مشاغل بتوانند از بیمه نامه های استاندارد وقفه در کار استفاده کنند.

در برخی دیگر از ایالت  متحده، صاحبان مشاغل بیمه گران را برای دریافت خسارت خود به دادگاه کشانده اند. در یک نمونه قابل توجه، -Chicksaw Nation یک قبیله بومی آمریکایی در اوکلاهما- علیه چند بیمه گر در لویدز لندن و واحدهایی از AIG  و AXA XL ، طرح دعوا نموده است.

 

ترجمه: شرمین قدیمی

تاثیرات احتمالی ویروس کرونا بر بیمه اتکایی

طبق اظهارات مدیران Schroders، انتظار می­رود که همه گیری ویروس COVID-19  در تجدید قراردادهای اتکایی آینده تأثیر بگذارد و نوسانات ناشی از آن باعث شود که به صورت مداوم ارزیابی و قیمت گذاری  نیز انجام گیرد.

به هر حال، نرخ­های بیمه اتکایی رو به افزایش بوده است، زیرا این صنعت پس از سالهای متوالی حوادث فاجعه آمیز و سنگین در تلاش برای بازده بالاتر است.

در گفتگو با استفان رووف (Stephan Ruoff) معاون مدیر دارایی ILS و بیت هالیگر (Beat Holliger) سرپرست مدیریت محصول ILS در Schroders، هر دو توضیح دادند كه احتمالاً همه­گیری این ویروس بر چرخه تجدید قراردادهای سالانه تأثیر خواهد داشت حتی اگر بلافاصله خسارات قابل توجهی ایجاد  نکند.

رووف توضیح داد که: "پس از سال ها ضرر، به ویژه در سال 2017 و 2018، سرانجام شاهد افزایش نرخ قابل توجهی در ژانویه 2020 هستیم. این امر منجر به سطح عملکرد بسیار جذاب برای استراتژی های ILS شده است." وی افزود "ما همچنان انتظار داریم که افزایش در تجدید قراردادهای آوریل / ژوئن و ژوئیه آینده، به طور خاص در ژاپن و فلوریدا وجود داشته باشد."

از بنگاه­های اقتصادی انتظار می­رود که در شرایط فاجعه آمیز، برخی از قیمت­ها را از قیمت­های سالهای قبل بالاتر نشان دهند. هم­چنین نگاهی اجمالی به برخی از نظرهای بیمه گران فلوریدایی، از افزایش نرخ در سال آینده خبر می­دهد.

هالیگر خاطرنشان کرد: "این امر مجددا تأثیر مثبتی بر بازده خواهد داشت، بدیهی است که کاهش اخیر نرخ بهره توسط بانکهای مرکزی تحت تأثیر قرار گرفته است ".

اقدامات بانک مرکزی در این زمان بسیار قابل توجه است، پاسخ دولت ها به ویروس همه گیر COVID-19، این بوده است که با چاپ پول به منظور حمایت از بازارهای مالی، مشاغل و مردم ، اقتصاد خود را متلاشی کنند.

Schroders معتقد است نتیجه قابل توجهی برای این نوع اقدامات وجود دارد و کاهش شدید ارزش سهام و سایر دارایی­ها مشاهده می­شود، درحالیکه بر ILS و اوراق قرضه حوادث فاجعه آمیز که همبستگی کم خود را بار دیگر نشان داده­اند، تأثیر نمی گذارد و هنگامی که به زمان تجدید قراردادهای اتکایی می رسد، تاثیر دارد.

روف اظهار کرد: اصلاحات عظیم در بازارهای مالی فوق الذکر باعث تضعیف دارایی ترازنامه ای شرکتهای بیمه و بیمه اتکایی، کاهش انعطاف پذیری در رابطه با مدیریت سرمایه و افزایش فشار بر تطبیق دارایی / بدهی خواهد شد.

"ما انتظار داریم این مسئله نرخ ها و قیمت گذاری های  بیمه اتکایی را در تجدید قراردادهای آینده به طور سختگیرانه­تر اعمال کند."

هالیگر در ادامه توضیح داد که تجدیدها بار دیگر تغییراتی در قیمت گذاری و شرایط وابسته به عملکرد، اندازه و در حال حاضر همچنین تأثیر کاهش بازار مالی به دلیل ویروس همه گیر COVID-19 را تجربه خواهد کرد.

وی گفت: "این امر واقعاً به موقعیت خرید آنها، وضعیت فعلی افرادی که ترازنامه های کوچکتر دارند، نوسانات اقتصادی و چگونگی تأثیر آن بر الگوهای خرید شرکت های بیمه و بیمه اتکایی تأثیر می گذارد."

وی افزود: "در گذشته، تجدید قراردادها حتی در وقایع سالهای اخیر قیمت گذاری نشده است. اما این بحران کنونی به نشان دادن اهمیت تضمین جبران ضرر و زیان و سایر عوامل آسیب پذیری در قیمت های تجدید قراردادها بسیار سریعتر کمک خواهد کرد. "

تا چه اندازه تأثیر شیوع ویروس COVID-19  بر قیمت گذاری در زمان تجدید قراردادهای اتکایی تاثیر می­گذارد مشخص نیست، اما مشخص است که برخی از اثرات احساس خواهند شد و کوچک شدن طرف سرمایه گذاری، همانطور که این مدیران اشاره می کنند، در کنار نوسانات مداوم و عدم قطعیت می تواند یک محرک کلیدی برای ارزیابی بنگاه های اقتصادی باشد.

 

مترجم: شرمین قدیمی

 

"برگزاری مجمع عمومی فوق العاده با موضوع افزایش سرمایه از مبلغ 3.000میلیارد ريال به 3.300میلیارد ريال"

پیرو انتشار آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده شرکت بیمه اتکائی امین منتشره در روزنامه های دنیای اقتصاد روز چهارشنبه مورخ 1398/12/14، جلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت بیمه اتکائی امین(سهامی عام) با حضور 80/23 درصد سهامداران محترم همچنین با حضور حسابرس مستقل و بازرس قانونی، نماینده بیمه مرکزی ج.ا.ایران و نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار رأس ساعت 08:00 صبح در روز یکشنبه مورخ 1398/12/25 در محل تهران – شهرک قدس – خیابان ایران زمین – پلاک 2235 مجموعه فرهنگی بیمه ایران تشکیل گردید.  

بر اساس ماده 101 لایحه اصلاح قسمتی از قانون تجارت و براساس اساسنامه شرکت، مجمع نسبت به انتخاب هیأت رئیسه اقدام و آقای محمد رضایی مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران بزرگترین سهامدار حقوقی شرکت بعنوان رئیس مجمع، آقایان راشد عبادی کزج نماینده شرکت بیمه آسیا (سهامی عام) و محمد حسین دیانی نماینده شرکت بیمه دانا (سهامی عام) بعنوان ناظرین مجمع و سرکار خانم رضوان بابو بعنوان منشی جلسه انتخاب گردیدند. گزارش توجیهی هیأت مدیره درخصوص افزایش سرمایه مطرح و گزارش حسابرس محترم در این خصوص قرائت گردید. مجمع پس از بحث و تبادل نظر به اتفاق آراء با افزایش سرمایه از مبلغ 3.000میلیارد ريال به 3.300میلیارد ريال از محل اندوخته سرمایه ای و سود انباشته موافقت نمود.

 

  1. تاییدیه محاسبات نسبت توانگری مالی برای سال 1399
  2. رمز گشایی کردن طبقه بندی سرمایه مبتنی بر ریسک (RBC ) و استانداردهای بین المللی گزارش گری مالی ( IFRS17)
  3. اطلاعیه
  4. اطلاعیه
  5. دیدار شرکت بیمه اتکایی امین با مدیرعامل شرکت GIC یکی از 10 شرکت برتر بیمه اتکایی جهان
  6. آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه
  7. بارش برف موجب به تاخیر افتادن مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه اتکایی امین شد
  8. عدم اتکاء بیمه اتکایی امین به استفاده از منابع ارزی دولت
  9. دیدار شرکت بیمه اتکایی امین با شرکتهای بیمه و بیمه اتکایی در آذربایجان - باکو
  10. انجمن بین المللی بیمه گری در سال 2020 ریسک سایبر و تغییرات جوی را در اولویت قرار داده است
  11. سال 2020 نقطه عطفی در درک تغییر در صنعت بیمه جهان
  12. یافتن استعدادهای جدید برای پیشرفت اینشورتک ضروری است
  13. شرکت بیمه اتکایی امین(سهامی عام) ازمیان متقاضیان خانم و آقا دارای شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید
  14. واکنش لویدز نسبت به تغییرات، بسیار کند بوده است
  15. گنجینه های بیمه گری
  16. دیدار دبیر کل فیر (FAIR) با مدیرعامل شرکت بیمه اتکایی امین
  17. بزرگترین ترس رهبران کسب و کار در کشورهای اروپایی
  18. 9 مانع اصلی برای رونق تولید ملی
  19. گزارش نشست شرکت پارتنر ری در کنفرانس بادن بادن 2019
  20. اعلام مراتب عذرخواهی کمیته برگزار کننده FAIR از شرکت بیمه اتکایی امین
  21. گزارش لویدز حاکی از شکاف حمایتی عظیم در برابر ریسک سایبری در بنادر آسیا-اقیانوسیه است
  22. صنعت در مسیر درستی است
  23. چهل و نهمین سمینار بیمه گران اتکایی جهان در بادن-بادن آغاز شد
  24. آخرین گزارش A.M.Best از بازار بیمه خاورمیانه و شمال آفریقا
  25. حضور موثر بيمه اتکايي امين در سمینار شرکت A.M. BEST در کشور امارات
  26. دیدار با مدیرعامل شرکت بروکری اتکاییKM Dastur در دبی
  27. همکاری توکیو مرین و پلاگ اند پلی در سنگاپور
  28. ديدار نمايندگان بيمه اتکائي امين (Amin Re) با نمایندگان شرکت بيمه عمان ري (Oman Re)
  29. شرکت کنندگان عزیز
  30. بیانیه ای در حمایت از رویکرد وزیر محترم اقتصاد در صنعت بیمه
  31. قابل توجه سهامداران گرامی
  32. حضور و عضویت کلیه شرکت های بیمه در سندیکای بیمه گران
  33. توسط بیمه اتکایی امین و با حضور استاندار محترم گلستان آغاز مرمت کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان آق قلا و گمیشان در عید سعید قربان
  34. نسبت توانگری مالی بیمه اتکایی امین در سال 1398
  35. جهت شفاف سازی و اطلاع رسانی به سهامداران محترم
  36. پرداخت علی الحساب بخشی از سهم خسارت های مربوط به سیل
  37. خدمت به بیمه گذاران سیل زده
  38. تبریک سال نو
  39. در مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به 31 شهریور ماه 97 تصویب شد
  40. برگزاری مراسم تقدیر از اعضای هیأت مدیره سابق شرکت بیمه اتکایی امین
  41. اساس پیدایش صندوق پوشش حوادث طبیعی
  42. طرح "مهر دانا"، سهم بیمه دانا را در بازار افزایش می‌دهد
  43. افزایش سرمایه شرکت بیمه اتکایی امین به تصویب سهامداران رسید
  44. توزیع بالاترین درصد سود صنعت بیمه بین سهامداران بیمه اتکایی امین
  45. برای اولین بار در صنعت بیمه صورت گرفت
  46. گذر از تحریم‌ها با انعقاد قرارداد با سوریه / راهکاری در راستای جلوگیری از شناسائی سودهای موهوم
  47. دعوت از متخصصین مالی صنعت بیمه
  48. کلامی با سهامداران ارجمند
  49. آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه اتکایی امین
  50. دیدار مدیران فنی ، مالی و کارشناسان بیمه اتکایی امین با بروکرهای لبنانی
  51. مذاکرات اتکائی بیمه اتکائی امین با صنعت بیمه سوریه عملیاتی شد
  52. بازتاب برگزاری اجلاس بیمه ای سه جانبه ایران، روسیه و سوریه، با همت بیمه اتکائی امین
  53. همکاری های صنعت بیمه ایران و سوریه آغاز شد
  54. جناب آقای دکتر سلیمانی
  55. عرض پوزش و عذرخواهی از بینندگان محترم سایت شرکت بیمه اتکایی
  56. دیدار هیات مدیره شرکت بیمه اتکایی امین با رئیس کل محترم بیمه مرکزی
  57. روز بیمه
  58. تاييديه محاسبات نسبت توانگري مالي سال 1397
  59. آخرین گزارشات A.M. Best از بازار بیمه خاورمیانه و شمال آفریقا
  60. عدم اراده به جلوگيري از تخلف سنديکا، اصلي ترين دليل خروج بيمه اتکايي امين از سنديکا
  61. بازديد از شناور کانتینری بهتا (BEHTA)
  62. اظهار نظر مدیر عامل بیمه اتکائی امین در خصوص افزایش سرمایه شرکت
  63. استعفاي بيمه اتکايي امين از حضور در سنديکاي بيمه گران ايران‎
  64. رتبه بندی شرکت های برتر
  65. ديدار مديران عامل شرکت هاي بيمه مناطق آزاد با دکتر انصاري لاري مديرعامل محترم منطقه آزاد کيش
  66. ملاقات با نمایندگان شرکت بروکری “Reinsurance Cafe Labuan Limited”
  67. بيمه اتكايي امين پانزده ساله شد
  68. معرفی افراد واجد شرایط، رئیس کلی بیمه مرکزی
  69. ضيافت افطاري با حضور مديران اتکايي شرکتهاي بيمه
  70. برگزاري مراسم افطاري بيمه اتکايي امين در مسجد اميرالمونين جزيره کيش
  71. عرضه بنگاه های قابل واگذاری
  72. عرضه عمده سهام شرکت بيمه اتکايي امين از طريق فرابورس
  73. بیمه مرکزی رقیب یا رفیق بیمه های اتکائی / خصوصی سازی در بازار های مالی یا دستمزد مدیران؟!
  74. استدلال بیمه اتکایی امین در خصوص عدم تسعير نرخ ارز در حساب های 6 ماهه
  75. اهداء 2 ميليارد ريال عيدي توسط بيمه اتکايي امين به زلزله زدگان کرمانشاه
  76. بيمه اتکايي امين بالاترين نسبت توانگري در بين شرکتهاي کشور را از بيمه مرکزي اخذ نمود
  77. درخواست شرکت بروکری پروتکشن بحرین مبني بر برگزاري جلسه با نمايندگان شرکت بيمه اتکايي امين
  78. زمانبندی، نحوه پرداخت و میزان سود نقدی هر سهم
  79. اعتراض بيمه اتکايي امين به گنجاندن نام اين شرکت در بين 500 شرکت برتر
  80. برگزاری جلسه با شرکت اس سی آر
  81. با عرض تسليت به خانواده بازماندگان سانحه سقوط هواپيماي آسمان
  82. مشروح سخنان مدیران بیمه اتکایی امین در جلسه مورخ 1396/10/30
  83. برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه
  84. اعلام آمادگی شرکت بیمه اتکایی امین در پرداخت سهم خود از خسارت نفتکش سانچی
  85. همکاري با شرکتهاي بيمه خارجي
  86. برگزاري دومين جلسه هماهنگي مديران عامل شرکتهاي بيمه ثبت شده در مناطق آزاد کيش
  87. برگزاری مراسم تقدیر از جناب آقای سهامیان در بیمه اتکایی امین
  88. تحریم آمریکا در قراردادهای بیمه ای نباید وجود داشته باشد.
  89. بازديد مديرعامل شرکت ناسکو از بيمه اتکايي امين
  90. پیش بینی رشد 40 درصدی EPS با 45 درصد IBNR/ عدم خروج ارز از کشور در واگذاریهای خارجی
  91. بيمه اتکايي امين به کنفرانس فير در کشور بحرين نرفت
  92. بازدید جمعی از کارکنان بيمه اتکايي امين از بیمه میلی ری (.Milli Re) ترکیه
  93. نامه مدیرعامل بیمه اتکائی امین به رئیس کل بیمه مرکزی پیرامون عضویت در فیر
  94. فشار سیاسی برای عدم حضور بیمه گران ایرانی در کنفرانس فیر
  95. توضیحات تکمیلی پیرامون مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده
  96. کسب بالاترین امتیاز قابلیت اتکاء در میان ناشران فرابورسی توسط بیمه اتکایی امین
  97. اعلام تنفس در مجمع عادی به طور فوق العاده بیمه اتکائی امین
  98. رای قاطع سهامداران به افزایش سرمایه بیمه اتکائی امین
  99. حضور مدیران ارشد بروکری اینترلینک در بیمه اتکائی امین
  100. حضور مدیران ارشد Asian Re (ایشین ری) در بیمه اتکایی امین
  101. کیایی: کرباسیان می‌تواند صنعت بیمه را توسعه دهد
  102. دیدار مدیران جي آر اس (GRS) با مدیران بیمه اتکایی امین
  103. افزایش سرمایه بیمه اتکائی امین در نوبت دوم مجمع فوق العاده بررسی می شود
  104. موافقت سازمان بورس با افزایش سرمایه جدید بیمه اتکایی امین
  105. گسترش همکاری بیمه اتکایی امین با پژوهشکده بیمه
  106. بازدید معاون بانک و بیمه و شرکتهای دولتی وزارت اقتصاد و عضو شورای عالی بیمه از بیمه اتکایی امین
  107. جلسه نمایندگان موسسه Capital intelligence با بیمه اتکایی امین
  108. افتخاری دیگر برای یک متخصص ایرانی صنعت بیمه در جهان
  109. عید سعید فطر مبارک
  110. افطاری بیمه اتکایی امین در جزیره کیش
  111. حضور جمعی از اصحاب رسانه در افطاری بیمه اتکایی امین
  112. بیمه اتکایی امین میزبان ضیافت افطاری مدیران اتکایی صنعت بیمه
  113. ملاقات مدیرعامل اینترلینک با مدیرعامل بیمه اتکایی امین
  114. واگذاری بخشی از سهام دولتی بیمه اتکایی امین قطعی شد
  115. ديدار مديرعامل بيمه اتكايي GIC هند با رئيس كل بيمه مركزي
  116. ملاقات مدیران ارشد شرکت بروکری ایس با مدیرعامل بیمه اتکایی امین
  117. مدیرعامل بیمه اتکایی امین خبر داد: تحقق 50 درصد حق بیمه قبولی پیش بینی شده در 5 ماه
  118. اظهارنظر مدیرعامل بیمه اتکایی امین پیرامون نحوه انتخاب دبیرکل سندیکای بیمه گران
  119. پذیره نویسی حق تقدم استفاده نشده بیمه اتکایی امین آغاز شد
  120. برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام مصباحی مقدم
  121. واگذاری 14 درصد از سهام دولتی بیمه اتکایی امین تا پایان امسال / حمایت بیمه مرکزی از بیمه گران اتکایی
  122. جلسه مدیران ارشد بروکری اپکس با مدیرعامل بیمه اتکایی امین
  123. حضور چشمگیر سهامداران در مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه اتکایی امین
  124. خروج شرکت سرمایه گذاری‌های خارجی از بیمه اتکایی امین با مصوبه دولت
  125. تحقق سود هر سهم سال مالی 95/ تقدیر از وزیر اقتصاد برای اجرای اصل 44
  126. دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه اتکایی امین (سال مالی 95)
  127. سرپرست معاونت اتكايي بيمه مركزي منصوب شد
  128. برگزاری نشست مديران ارشد صنعت بيمه و اعضاي كميسيون اقتصادي مجلس
  129. معرفی 20 شرکت برتر کارگزاری بیمه اتکائی در سال 2015
  130. مونیخ ری را بهتر بشناسیم
  131. بیمه اتکایی امین عضو انجمن بین‌المللی بیمه (International Insurance Society) شد
  132. علاقه مندی بیمه‌گران اروپایی بر توسعه روابط در زمینه اتکایی با ایران
  133. اصرار بیمه‌گران اتکایی بر نادیده نگرفتن مدلهای داخلی مدیریت ریسک توسط نهادهای قانونگذار
  134. فینالیست‌های "سومین جایزه صنعت بیمه خاورمیانه" مشخص شدند
  135. رئیس کل بیمه مرکزی: افزایش ظرفیت بیمه اتکایی کشور یک ضرورت است
  136. تغییرات فضای دیجیتال؛ فرصتی مغتنم برای صنعت بیمه و بیمه اتکایی
  137. بیمه‌گران غربی به دنبال گسترش روابط با ایران
  138. حضور موثر بیمه اتکایی امین در کنفرانس A.M. Best دبی/ مذاکره برای اخذ رتبه بین‌المللی
  139. با تصویب مجمع فوق‌العاده؛ سرمایه بیمه اتکایی امین 2 هزار و 30 میلیارد ریالی شد
  140. بررسی مونیخ ری از وضعیت افت قیمت های بیمه اتکائی
  141. جلسه مشترک با حضور مديران عامل شرکتهاي بيمه مناطق آزاد و رئيس کل محترم بيمه مرکزي در محل دفتر مرکزي بيمه اتکائي امين
  142. دیدار همکاران بخش فنی بیمه اتکائی امین از شرکت میلی ری (Milli Re)
  143. موسسه بیمه و مالی استرالیا و نیوزلند (ANZIIF) چیست؟
  144. اطـــلاعیـــه
  145. پژوهش شین (Shin Research)
  146. بیمه گران اتکائی بین المللی به ایستادگی خود در مقابل چالش های متغیر بازار ادامه می دهند
  147. 10 شرکت برتر بيمه جهان از نظر دارايي معرفي شدند
  148. گزارش بازخورد جدید سوئیس ری، ریسک های نوظهور را برای انجمن و صنعت بیمه/ بیمه اتکائی بررسی می نماید
  149. نسبت توانگري مالي بيمه اتکايي امين در سطح یک
  150. جلسه تقدير و تشکر از خدمات جناب آقاي دکتر محمود احمدپور دارياني
  151. تقدیر و تشکر از زحمات آقای دکتر محمود احمدپور داریانی
  152. تبریک سالروز ولادت حضرت مهدی (عج)، يگانه منجي عالم بشريت
  153. نگاهی به سهام بیمه اتکائی در بازار سرمایه
  154. تبریک سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع)
  155. ديدار نماينده شرکت ناسکو از بيمه اتکائي امين
  156. پيگيري بيمه اتکائي امين در پيشبرد تشکيل بيمه اتکائي اکو
  157. تبریک انتصاب ریاست کل بیمه مرکزی
  158. ترسيم اقتصاد مقاومتي در بيمه هاي بازرگاني
  159. واکنش مدیریت شرکت بیمه اتکایی امین به خبر استعفای رئیس کل بیمه مرکزی
  160. موضوعات اخير بيمه مرکزي درس بزرگي براي مديريت صنعت بيمه هاي بازرگاني
  161. پیام تبریک به مناسبت روز پاسدار و جانبازان ایثارگر
  162. شرکت بیمه اتکایی امین ۱۲۹ ریال سود محقق کرد
  163. حداقل سرمایه بیمه‌های اتکایی 400 میلیارد تومان
  164. افزایش سودآوری شرکت‌ها با توجه به مدیریت ریسک امکان‌پذیر است
  165. گزارش مراسم اختتاميه آموزش تکنيکهاي بيمه اتکائي
  166. توانگري مالي شركت هاي بيمه در سال ۱۳۹۳ منتشر شد

دفتر مرکزی

  • جزیره کیش ، میدان سنایی ، بلوار اندیشه ، قطعه N.O.B.16
  • کدپستی : 7941778354
  • تلفن : 7 - 7644420785 98+
  • نمابر : 7644420958 98+
  • رایانامه : aminre@aminre.net

دفتر ارتباطی

  • تهران ، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا) ، خیابان قبادیان شرقی ، پلاک 1
  • کدپستی : 1917635711
  • تلفن : 26 - 2188877610 98+
  • نمابر : 2188788964 98+
  • رایانامه : aminre@aminre.net

گالری تصاویر

photogallery

سهامداران

1o 2o 3o 4o 5o 6o moein80 8o 9o 10o 11o

كليه حقوق متعلق به : شرکت بیمه اتکائی امین می باشد.
طراحی و ایجاد : شركت مهندسی رز انديشه هوشمند

Search