>
ساعت کاری
8:00 الی 17:00
تلفن تماس
26 - 2188877610 98+
آدرس
بلوار آفریقا ، قبادیان شرقی پ 1

اخبار خارجی

ریسک و راهبری

رئیس هیات مدیره AIG (American International Group) ، برایان داپرالت (Brian Duperreault)، در یک جلسه مهم در  گردهمایی جهانی بیمه(GIF) اظهار داشت: زمانی که درک از ریسک بیش از میزان واقعی ریسک باشد بدین معناست که ما خوب عمل کرده ایم.
وی گفت: " علی رغم اینکه در حال حاضر مطمئن نیستم درک از ریسک بیش از ریسک واقعی باشد، اما فکر می کنم که قطعاً در حال رشد است." وی به بسیاری از موضوعات مطرح شده در میزگردها و سخنرانی های قبلی،  از جمله تنش های سیاسی و تجاری، بیماریهای همه گیر، جمعیت سالخوردگان و کاهش نرخ بهره اشاره کرد.
  یکی از بزرگترین ریسک هایی که جهان در حال حاضر با آن مواجه است، تنش های تجاری بین دو ابر قدرت اقتصادی، یعنی ایالات متحده و چین است. وی افزود: برای حل این موضوع نیاز است که دو طرف پشت میز مذاکره بنشینند. من واقعاً علاقه مندم شاهد این باشم که  این دو طرف بنشینند و در مورد مسائل و موضوعات خود بحث کنند و به اصول اساسی و تجاری که ما طی 40 سال قبل با سازمان تجارت جهانی ایجاد کرده ایم بازگردند.
در حالیکه این امر اساساً یک بحث بین دو کشور است اما پیامدهای آن جهانی است. وی گفت: "مردم می پرسند که آیا این شبیه جنگ سرد است؟ جنگ سرد در برخی نقاط خیلی هم سرد نبوده، اما تنش کنونی تمام نقاط جهان را درگیر کرده است، بنابراین همه ما در این امر سهیم هستیم. فکر می کنم بازگشت به فرایندی که در آن تمام دنیا مشترکاً درگیر آن هستند، برای همه ما بهتر است. یک رویکرد چند جانبه احتمالاً بهترین راه است."


یک راهکار جمعی
آقای داپرالت از طرفداران بزرگ اقدامات جمعی و مبتنی بر همکاری است. مدیرعاملIIS ، آقای مایک موریسی (Mike Morrissey)، که میزبان جلسه بود، به مبحث "تشویق به اقدام عملی" که آقای داپرالت در سال 2012 مطرح کرده بود اشاره کرد که طی آن از بیمه گران درخواست نموده بود در بستن شکاف حفاظتی طی مرحله بنیادین  Blue Marble Microinsurance1 با یکدیگر همکاری نمایند.
او گفت: "شاید من مبحث تشویق به اقدام عملی را مطرح کرده باشم، اما قهرمان واقعی من نبودم بلکه کسانی بودند که آن را عملی کردند. Blue Marble یک مثال عالی از همکاری پلتفرم های باز و تبادل ایده هایی است که ما در مورد آنها زیاد صحبت می کنیم اما بندرت به آن عمل می کنیم.
وی افزود وقتی که مبحث تشویق به اقدام عملی را مطرح نمودم، شاهد این بودم که شرکت های مختلف از طریق موسسات خیریه و شرکتهای فعال در زمینه مسئولیتهای اجتماعی فعالیت می کردند، اما پیشرفت کمی حاصل می شد. او گفت: "درست می گفتم که اگر همه ما دور هم جمع شویم، با کمک هم می توانیم کاری انجام دهیم.
چیزی که در مورد آن اشتباه می کردم این بود که فکر می کردم صنعت به تنهایی می تواند آن را محقق سازد. آنچه دریافتیم این بود که به یک گروه بزرگتر - یک اکوسیستم وسیع تر و جالب تر- بیش از آنچه در ابتدا فکر می کردیم، نیاز داریم.
 این بدان معناست که Blue Marble در حال حاضر با تولید کنندگان بذر از زیمبابوه، توزیع کنندگان قهوه در آمریکای لاتین ، تامین کنندگان فناوری ماهواره و بسیاری دیگر همکاری می کند تا به هدف نهایی خود یعنی بهبود نفوذ بیمه در کشورهای در حال توسعه دست یابد.
این امر شاید به یک کنسرسیوم متشکل از صنایع مختلف، دولت یا بخش آموزش نیاز داشته باشد. اینها مشکلات بزرگی هستند و اگر بخواهیم این مشکلات را حل کنیم، به کمک های زیادی هم احتیاج داریم.
وقتی که از آقای داپرالت خواسته شد ویژگیهای رهبرای خود را اعلام نماید گفت: که نمی داند آیا دارای چنین ویژگی هایی است یا خیر؟ وی ادامه داد من سعی می کنم با افرادی که با آن ها کار می کنم  رفتار مناسبی داشته باشم و آنها را در اولویت قرار دهم. برای من، این امر بدین معناست که بپرسم چه کسی مهمتر است - شما یا افرادی که مدیریت می کنید؟
آنچه می خواهم بگویم این است که ایده راهبری طی چند سال گذشته تغییر کرده است. در آن زمان، همه به یک شکل بودند. آنها مانند شما به نظر می رسیدند، مثل شما فکر می کردند، نظرات یکسانی با شما داشتند، بنابراین آسان بود آن ها را به همکاری با یکدیگر واداشت و آن ها را مدیریت کرد. اما در حال حاضر، با نیروی کار متنوعی که در جهان وجود دارد، مدیریت بسیار چالش برانگیز است. اما اگر بتوانید بر آن مسلط شوید – که بهتر است اینگونه باشد - شانس بیشتری برای ساختن امورِ فوق العاده خواهید داشت.
Blue Marble راهکار بیمه ای خرد را توسعه و پیاده سازی می کند و از پیشرفت اقتصادی جوامعی که خدمت رسانی به آنها بدرستی انجام نمی پذيرد، حمایت می کند. این مدل تجاری هشت موسسه بیمه چند ملیتی را گرد هم می آورد که حاکمیت، استعداد و ظرفیت ریسک را ارائه می دهند.
با همکاری مشتریان و شرکای خود در جهت رسیدگی به مسائل اجتماعی خاص فعالیت می کند. ابزارها، فناوری و فرآیندهایی ایجاد شده توسط این شرکت، بیمه را با مدیریت ریسک ادغام می کند تا در عین افزایش توان مالی ، منافع تجاری را نیز بهمراه داشته باشد. آنها پایلوت های کوچکی را پیاده سازی می کنند و پس از سازگار نمودن، آنها را با استفاده از فناوری نوآورانه گسترش می دهند.
  فرآیند سرمایه گذاری Blue Marble شامل چهار مرحله است: تولید ایده ، تسریع ، آزمایش و گسترش


1 - Blue Marble راهکار بیمه ای خرد را توسعه و پیاده سازی می کند و از پیشرفت اقتصادی جوامعی که خدمت رسانی به آنها بدرستی انجام نمی پذيرد، حمایت می کند. این مدل تجاری هشت موسسه بیمه چند ملیتی را گرد هم می آورد که حاکمیت ، استعداد و ظرفیت ریسک را ارائه می دهند.

دفتر مرکزی

  • جزیره کیش ، میدان سنایی ، بلوار اندیشه ، قطعه N.O.B.16
  • کدپستی : 7941778354
  • تلفن : 7 - 7644420785 98+
  • نمابر : 7644420958 98+
  • رایانامه : aminre@aminre.net

دفتر ارتباطی

  • تهران ، بلوار نلسون ماندلا (آفریقا) ، خیابان قبادیان شرقی ، پلاک 1
  • کدپستی : 1917635711
  • تلفن : 26 - 2188877610 98+
  • نمابر : 2188788964 98+
  • رایانامه : aminre@aminre.net

گالری تصاویر

photogallery

سهامداران

1o 2o 3o 4o 5o 6o moein80 8o 9o 10o 11o

كليه حقوق متعلق به : شرکت بیمه اتکائی امین می باشد.
طراحی و ایجاد : شركت مهندسی رز انديشه هوشمند

Search